99% klanten bevelen onze winkel aan
Beste eiwitsupplementen
033 211 46 24
info@powerproteïne.nl

algemene voorwaarden

WEBSHOP REGLEMENT PowerProtein.nl

De eigenaar van de website en winkel PowerProtein.nl is het bedrijf Power Protein gevestigd te Hilversum. Het bedrijf verkoopt supplementen van vrijwel alle merken die op de markt van de EU verkrijgbaar zijn en artikelen voor vechtsporten.
Onze ambitie is om onze klanten het beste aanbod en service op het hoogste niveau te bieden.
Door het minimaliseren van de kosten en vele internationale contacten zijn wij in staat de beste prijzen aan te bieden op de supplementenmarkt en sportvoeding. Daarnaast garanderen wij een snelle levering en deskundig advies bij de implementatie van onze producten.

Bedrijfsgegevens :

Power Protein
Ohmstraat 10P
3861NB Nijkerk

BTW: NL002520087B24
KvK: 56565372
Bankrekeningnummer :

NL18INGB0006251346

Bankrekeningnummer voor buitenlandse overschrijvingen:
NL18INGB0006251346

NR. BIC: INGBNL2A

AANDACHT! WIJ VRAGEN ALLE KLANTEN DIE VOORBETALING DOEN VOOR BESTELDE GOEDEREN OM HET BESTELNUMMER IN DE TITEL VAN DE OVERDRACHT TE PLAATSEN. HET HELPT ONS OM DE BETALING SNEL TE IDENTIFICEREN.

1. Bestellingen in onze winkel kunnen worden gedaan via het bestelformulier, elk van de aldus geplaatste bestellingen wordt behandeld als een koop- en verkoopovereenkomst die via internet tot stand is gekomen. Elke klant, ongeacht de vorm van het plaatsen van de bestelling, dwz. telefonisch of via de online winkel accepteert de volgende algemene voorwaarden.

2. Elke klant die inlogt of iets koopt in onze winkel zonder in te loggen, gaat akkoord met de verwerking van persoonlijke gegevens door Power Protein. Power Protein Bedrijf verwerkt en bewaart klantgegevens van de website www.PowerProtein.nl in overeenstemming met de Nederlandse wet en in het bijzonder met de Wet bescherming persoonsgegevens.

3. Power Protein Company behoudt zich het recht voor om bestellingen die onze zorgen oproepen niet uit te voeren, bijvoorbeeld een onvolledig adres, een buitensporig aantal eenmaal bestelde goederen zonder gebruik van groothandelsbestellingen, geen contactnummer enz.
Tegelijkertijd eisen we van elke klant dat hij het huidige telefoonnummer en e-mailadres opgeeft Power Protein contact kunt opnemen over de bestelling.

4. Webshop is 24 uur per dag, het hele jaar door bereikbaar. Dit betekent dat iedere klant, ongeacht het tijdstip van de dag, een bestelling kan plaatsen. Dit betekent niet dat ons personeel 24 uur per dag werkt. Ons bedrijf is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur en op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 15.00 uur bereikbaar voor de klanten.

5. Prijzen gepresenteerd in de winkel op www.PowerProtein.nl zijn prijzen in EURO en inclusief BTW. Power Protein is verplicht haar klanten op de hoogte te stellen van prijswijzigingen die kunnen optreden na het plaatsen van de bestelling. Als de prijs in dat geval niet aansprakelijk is jegens de klant, wordt de bestelling onmiddellijk geannuleerd. Het gereedmaken van de goederen voor verzending kost ons op werkdagen 24 tot 72 uur. Het bedrijf Power Protein werkt niet alleen op zondag. Alle pakketten worden van maandag t/m vrijdag (tot en met) verzonden via koerier PostNL. Bij het ontbreken van een product wordt de klant binnen 24 uur geïnformeerd met een voorstel tot aankoop van een soortgelijk product uit het assortiment van een ander merk. De klant kan ook afzien van een deel van een bestelling.

6. Het ontvangen product kan qua uiterlijk enigszins afwijken van de productafbeelding. Dit wordt veroorzaakt door frequente wijzigingen in verpakkingsontwerpen door fabrikanten.

7. De klant kan de smaak van voedingsstoffen kiezen door deze informatie in een opmerking te vermelden. De door de klant verstrekte informatie moet echter op een duidelijke en heldere manier worden weergegeven door de gekozen smaak te vermelden. Indien de smaak niet wordt vermeld, zullen de medewerkers van Power Protein de willekeurige smaak kiezen. Indien medewerkers na 48 uur op geen enkele wijze contact kunnen opnemen met de opdrachtgever over de uitwisseling van een smaak die niet beschikbaar is, sturen zij de door hen gekozen smaak op. Als Power Protein het supplement met een andere smaak verzendt na 48 uur wachten op het antwoord van de klant geeft hem op geen enkele wijze toestemming om een klacht in te dienen. In dergelijke gevallen biedt het bedrijf Protein Power het ruilen van goederen aan of het betaalde bedrag terugbetalen, na aftrek van alle kosten die verband houden met de verzending.

8. Power Protein Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij de bezorging van pakketten veroorzaakt door incompetentie van de post- of koeriersdiensten. Tegelijkertijd zetten wij ons in voor een zo snel mogelijke uitvoering van bestellingen. Indien de klant zonder voorafgaand contact weigert het verzonden product in ontvangst te nemen, worden de eventueel daardoor ontstane kosten in rekening gebracht.

9. Bestellingen worden afgeleverd op het adres aangegeven op het bestelformulier. In het geval dat de klant al ingelogd is in onze winkel maar het pakket graag op een ander adres wil ontvangen, wordt hem gevraagd deze gegevens in de opmerkingen bij de bestelling te vermelden. Als een dergelijk informatiepakket niet bestaat, wordt het naar het adres op het bestelformulier verzonden. Eventuele wijzigingen van adres, smaak, hoeveelheid en soort van het product worden uitsluitend per e-mail geaccepteerd. Dit betekent dat wij geen wijzigingen accepteren die via een telefoontje of communicator gg worden gedaan; skypen. Het is mogelijk om de bestelling te verwijderen zolang de bestelling de status ongerealiseerd heeft. Nadat de status is gewijzigd in “bestelling verzonden” is het verwijderen van de bestelling niet meer mogelijk en zijn alle kosten verbonden aan het niet ophalen van het pakket voor rekening van de klant.

10. Bij klachten kunt u in eerste instantie contact opnemen met ons kantoor of magazijn. Als de klant een beschadigde zending ophaalt bij de koerier of postbode, doet hij dit altijd op eigen risico. Power Protein Het bedrijf neemt geen klachten over beschadigde pakketten in behandeling en zorgt ervoor dat de pakketten die hun hoofdkantoor verlaten compleet en intact zijn. Houd er rekening mee dat het ophalen van een beschadigd pakket claims voor ontbrekende of beschadigde inhoud van het pakket voorkomt. In een dergelijk geval raden wij iedere klant aan het pakket te weigeren vanwege schade.

11. Wanneer u producten in onze winkel koopt, kunt u de goederen gedurende 10 werkdagen zonder opgave van reden retourneren. Terugbetaling of omruiling van goederen is altijd op kosten van de klant. Het geld retourneren voor het product op bankrekening of persoonlijk adres van de klant is alleen mogelijk op voorwaarde dat de goederen onaangeroerd zijn. Dit betekent dat de verpakking niet is geopend en dat geen van de zegels is verbroken. Het bedrijf Power Protein accepteert geen klachten over open producten.

12. Power Protein Het bedrijf overweegt niet om een klacht in te dienen die niet van ons afkomstig is. Dit betekent dat wanneer een klant na ontvangst een product bestelt en constateert dat het beschadigd is en dus niet geschikt is voor gebruik, ons bedrijf eerst het serienummer van het product LOT controleert om te bepalen of een product afkomstig is uit ons magazijn. In het geval dat het bovengenoemde serienummer van de geadverteerde goederen niet overeenkomt met een serie goederen in het magazijn, wordt er geen rekening gehouden met de Power Protein-klacht van het magazijn.

13. In geval van verlies van het pakket veroorzaakt door de post of koerier Power Protein bedrijf stemt ermee in om onmiddellijk een klacht in te dienen bij de vervoerder. De klachttermijn wordt in een dergelijk geval verlengd tot de tijd die de rederij nodig heeft om de klacht in behandeling te nemen. Bij de post duren de verklarende activiteiten één maand en bij de koerier maximaal drie maanden. Power Protein Company verbindt zich ertoe een verloren voorwerp of het equivalent daarvan binnen 7 werkdagen na ontvangst van de vergoeding van de bovengenoemde vervoerder terug te sturen. Terugbetaling vindt altijd plaats via bankoverschrijving op de vooraf door de indiener van de klacht aangegeven rekening.

14. Het bedrijf Power Protein aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor een te lange levertijd veroorzaakt door vervoerders, de post of de koerier die met ons bedrijf samenwerkt. Het bewijs van levering van de goederen aan de vervoerder….

15. Kortingen in de winkel www.PowerProtein.nl niet met elkaar verbinden.

16. Producten

Bijna op – dit betekent dat er 0-10 stuks op voorraad zijn
Gemiddeld aantal – dit betekent 10-50 stuks op voorraad
Groot aantal – dit betekent 50-100 stuks op voorraad

17. Winkel Power Protein behoudt zich het recht voor om bestellingen die zijn gemarkeerd met de optie “bankoverschrijving” en “PayPal” te verwijderen na 24 uur na het aanmaken van bestellingen en het niet betalen ervan. Dergelijke bestellingen worden zonder waarschuwing verwijderd.
Denk goed na over uw boodschappen.
Als u niet zeker weet of u de goederen wilt kopen, hoeft u de aankoop niet te bevestigen. U kunt de aankoop in uw winkelwagentje bewaren totdat u een beslissing neemt.

18. Bedrijf Kracht Protein behoudt zich het recht voor om de regels te wijzigen en klanten aan te raden zich er opnieuw vertrouwd mee te maken bij het plaatsen van een nieuwe bestelling, omdat elke aankoop rechtstreeks tot aanvaarding ervan leidt.
Als een besluit uit het Reglement juridisch door de rechtbank als ongeldig wordt erkend, blijven de overige regels geldig.

Als u vragen heeft, schrijf dan: contact@powerprotein.nl

Groeten

Power Protein team !